Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~rina9 | użytkownik

imię i nazwiskoKK adres zarejestrowany28.02.2009 @18:25:51 ostatnio na stronie02.06.2014 @13:20:44



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty15 komentarze104 posty na forum1

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~LauraVerde    23.09.2013 @11:36:56
~sober91    02.09.2013 @21:48:48
dzięki za miłe słowa
pozdro
~glue010    07.08.2013 @02:28:23
Mimo wszystko dzięki, staram się dawać rady tym którzy chcą, a nie wiedzą którędy. Interpretacja to słowo klucz. Bądź inna i staraj się odróżniać, bo kopiowanie nie jest drogą.
~glue010    06.08.2013 @18:47:14
Jak masz już warsztat warto by było poddać rysunek jakiejś interpretacji. Zobaczysz, że jak spróbujesz to będziesz miała z tego więcej frajdy niż z kopiowania
~glue010    06.08.2013 @18:35:07
Nie mam nic do Audrey, tylko do tego, że te portrety wszystkie wyglądają niemal identycznie, bez własnego wkładu.
~Czlapczynka    05.08.2013 @15:04:55
Dzięki dopiero zaczynam więc mam nadzieje ze z kolejną pracą będzie coraz lepiej bardzo dobra galeria tak poza tym, pozdrawiam
~madeleine1990    12.05.2011 @18:07:29
dzięki
~EMAR    12.05.2010 @20:15:57
~UpitaHedonistka    26.02.2010 @21:18:23
oczywiście że możesz ale musisz mieć tez wyjaśnienie.
~ewelinkie123    26.02.2010 @21:09:41
Tak, to prawda. Z prawdziwej modeliny Pozdrawiam!
~UpitaHedonistka    20.02.2010 @10:30:30
to po co tak piszesz ?
~UpitaHedonistka    01.01.2010 @14:23:59
dziwnie wygląda, potrafisz to uzasadnić?
~trite    12.10.2009 @19:08:04
na pewno superjaszczura nie.
_______
you haven't seen elephants!.?
~koniara2008    28.05.2009 @17:43:33
dziękuję
~koniara2008    28.05.2009 @17:43:32
dziękuję
~burdelwmejglowie    28.05.2009 @17:31:50
ooo dokładnie, ale jakoś nie sugerowałam się tym, tylko jak wracałam dzisiaj do domu to tak mi wpadło do głowy.
pzdr.
_______
alkohol mamy od zawsze we krwi.
~ninguno    25.05.2009 @13:55:47
Raczej nie Tylko nie rozumiem, dlaczego coś, co rozwija i pomaga osiągnąć rezultaty zgodne z pewnym ogólnym założeniem, miałoby być krytykowane :D
~ninguno    25.05.2009 @13:47:11
Myślę, że robiąc w RAWie nie można nawet mówić o kolorze (przecież to tylko plik z informacją, a nie graficzny). Jestem zdania, że każdy powinien robić to, na co ma ochotę, a stawianie sztucznych barier nie zaprowadzi nas daleko...


Pozdrawiam!
~ninguno    25.05.2009 @13:43:35
Kolory pozmieniałem oczywiście, Czy coś w tym złego?
~Loucos    24.05.2009 @20:44:46
Dzieki !
_______
Carpe diem • http://loucos.deviantart.com/
~cropp    22.05.2009 @15:14:49
faktycznie to zboże ( czy co to bylo, szczerze powiedziawszy nie znam sie na roślinach) było dosc wysokie i spódnica nie układała sie tak jak bym tego chciała.
Mimo wszystko dziękuje za ocenę i pozdrawiam
~Cinot    06.05.2009 @20:04:34
Bo uznałem, że prace nie są na tyle wartościowe by je oddzielić Ani szczególnie wysiedziane, ani nie mają walorów artystycznych - ot, studium światła.
ostatnio edytowane: 2009-05-06 20:05:08
~magdalene17    17.04.2009 @23:56:01
dzięki śliczne

//właściwie przesłonienie miałam zamiar zabrać, ale wtedy przyszło mi do głowy, że kurczaczek wygląda jakby sie chował i pojawiła się koncepcja na zdjęcie
_______
"Sztuka jest najbardziej intensywną formą indywidualizmu, jaką kiedykolwiek znał świat." Oscar Wilde
~Ardyija    14.04.2009 @21:23:08
Dlatego w razie jakichkolwiek wątpliwości napisałam pod obrazkiem czym jest ta 'szmatka', aby jak ktoś nie wie mógł sobie sprawdzić np. w google.
Te 'plany', ciemniejsze, jaśniejsze, lekko podkoloryzowane są specjalnie, samo zdjęcie było mdłe i nijakie, chciałam dodać mu wyrazu. Ale nie wiem, jak to wygląda na innych kompach niż mój, także może to kwestia ustawienia ekranu albo gustu. Niestety - odnośnie sierści - aparat nie załapał niektórych cieńszych i lekko narysowanych, jasnych włosów, i nie widać np. wąsów
_______
Jeśli ktoś zarzuca ci apatię i ignorancję, odpowiedz: "Może... nie wiem... gówno mnie to obchodzi..."
~Ardyija    14.04.2009 @12:32:12
Tak, psom takim jak afgany czy np. spaniele mającym długie uszy zakłada się tzw. snood (tak jak pod obrazkiem było napisane) czyli taki materiał (coś w stylu czapki, tylko z otworem na głowę) mający za zadanie chronić uszy przed pobrudzeniem (np. gdy pies je mokre jedzenie).
Jakość? Tego, jak mój afgan został narysowany, jakość "skanu" (a dokładniej fotografii podretuszowanej w programie graficznym), może konkretnego miejsca w obrazku czy całości? Za ciemno, za jasno, kolory?
Stawiając ocenę dobrą Twojemu chomikowi uzasadniłam, co mi się w nim nie podoba, Ty mi stawiając taką samą ocenę także mogłabyś to zrobić trochę bardziej precyzyjnie. Bo rozumiem, że to nie za obecność snooda
Co do zębów wydawało mi się, że Twój chomik był pokazany lekko z dołu, a mocno podkreślony pyszczek sprawiał wrażenie otwartego, także dlatego brakowało mi zębów.
_______
Jeśli ktoś zarzuca ci apatię i ignorancję, odpowiedz: "Może... nie wiem... gówno mnie to obchodzi..."
1 2 Następna strona
rozwój użytkownika (satysfakcja)



© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt